Jaha, så satt man här med träningsvärken Allan i magen.

Tränade Yoga i går närmare bestämt Hatha-yoga. Det var kul och svårt men det ska det antagligen vara. Lilla katten Posh ville också träna Yoga så hon lade sig bredvid mig och höll på att jama och kvirra, samt sträcka sig fram och tillbaka. När jag stod med huvudet ner på backen och häcken upp emot skyn, så ställde hon sig upp och sträckte ut tassarna med klorna ut. Jag var ju bara tvungen att skratta åt henne, hon är så knäpp. Klart att jag fattar att hon inte gör Yoga men det såg verkligen ut som om hon ville vara med på ett hörn. Visserligen vill hon alltid vara där jag är men detta var faktiskt riktigt kul. Lilla knäppkatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0