Jag har en crush på en massa konstiga saker.

Älskar att kolla på äckliga virus och bakterier, det ryser i hela mig och jag njuter hejdlöst. Det är ganska sjukt antar jag egentligen, men det skadar ju inte nån. Jag är helt fascinerad av saker som Ebola och såna saker, och drömmen vore att få sätta på sig en sån där rymddräkt och kliva in i ett labb och hålla på. Men det lustiga i kråksången är att samtidigt som jag är så fascinerad är jag superskraj att ens få en kräksjuka... Så logisk är jag. Och jag tror att Ebola faktiskt är farligare än en Calicismitta egentligen. Fast om man jobbar på labb med såna saker så har man ju trots allt skydd.. Men sån är jag, komplicerad varelse den här tjejen.   

 

Kommentarer
Postat av: Jennie (S-JJ)

Spanar in piratbloggen :-) och sparar i Favoriter.
Men du, hörru, hur får du in så coola smileys i den??

2007-08-04 @ 17:21:34
URL: http://JenniesBlandadeBlogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0